Måndagen 18 September.

Så nästan en vecka har gått sedan sist och det har inte hänt så mycket. Helgen var väldigt lugn. Jag tog tillfället i akt och påbörjade garderobsrensningen. Det låter ju alltid så bra innan, sen börjar man och allt blir kaos. Sen lägger man saker på plats och låter det vara. Haha. Så nej jag är inte klar.
 
Idag är jag lite taggad inför imorgon. Jag är inbokad på ett nytt pass med Claudia, intensiv redskaps träning. Ja de kommer bli jobbigt och jag hoppas att jag får samma underbara känsla i kroppen efteråt :)
 
Inte nog med detta, men torsdagar har ju åter blivit de kvällar då vi spelar innebandy. Eftersom jag har stängning kan jag inte hänga på denna vecka. Så istället har jag bokat in mig på ett zumbapass som jag ska gå på under min lunch. Känns som en ny My som hittar lösningar till träning istället för undanflykter ;)
 
Nej nu blir det lite Hollywood fruar innan jag ska sova. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0