Tisdagen 19 September.

Jag känner inte riktigt samma high denna vecka efter träningen som förra gången. Man kanske inte ska få en sån känsla egentligen. De var kanske bara något jag var med om för jag tränade i två timmar i sträck, vilket aldrig hänt förut. Jag vet inte. Självklart blev jag liksom röd i huvudet och svettig, men jag får väl prova köra två timmar igen och se om den känslan återfinner sig. Jag ska i alla fall tillbaka nästa vecka igen för passet är sjukt bra och Claudia är sjukt bra. Sån energi som hon har där, sån energi vill jag också kunna utstråla. Plus att jag måste bli bättre på armhävningar, jag kan seriöst inte göra de längre. Mina armar orkar inte mig och jag måste fuska med knäna i typ. Haha. Skyller på att jag har något extra som tynger ner, men vi vet alla att i grunden handlar det om att jag är otränad så de kommer väl om jag fortsätter träna två dagar/timmar i veckan. Det är i alla fall mitt mål nu när jag anser att jag kört igång med träningen. På träningen igen på torsdag för då kör jag ett zumbapass. 
 
Nu ska jag fortsätta min kväll med Hollywood fruarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0