Måndagen 16 April.

Godkväll!
 
Det har varit en lång och bra dag idag. Först har jag gjort veckans första arbetsdag. Det har gått i ett och dagen passerade ganska fort, känner mig nästan inte redo för morgondagens planering. Fast ibland är det bara att hoppa ut på djupt vatten direkt och börja simma, för simma kan jag. 
 
Efter jobbet tog jag och körde hem och hälsade på Natha med familj. Ska bli så otroligt roligt att flytta in till Helsingborg för det innebär kortare avstånd till denna underbara familj. Ser fram emot sommaren, kommer bli en härlig en. 
 
Bra start på veckan detta och nu är det dags för mig att varva ner så jag inte är helt slut imorgon bitti när larmet ringer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0