Onsdagen 20 Juni.

Idag blev det en kort arbetsdag på kontoret. Vid lunch åkte jag till klippan där vi skulle ha teambuilding. De var en riktigt rolig dag. Började med att gå vilse. Sen gjorde vi lite övningar och därefter drog vi till fyshuset, ett gym. Där blev det verkligen tungt. Jag är kanske lite vinnarskalle ändå för jag pressade mig själv för jag ville inte vara anledning till att vi förlorade. Hade det enbart handlat om nog själv hade jag inte gett så mycket. Men det var inte slutändan värt det för mitt lag vann tävlingen vi hade. Helt slut efteråt och kände att jag aldrig vill sätta min fot på ett gym igen, men nu när jag sitter hemma känns de faktiskt skönt. 
 
Vi avslutade dagen med lite mat tillsammans innan vi delade på oss och körde hem. Jag var egentligen i tankarna att hälsa på mamma och pappa, men jag var helt slut så de blev raka vägen hem och in i duschen. Nu blir det ett avsnitt game of thrones, sen ska jag nog i säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0