Tisdagen 12 Juni.

Idag efter min arbetsdag åkte jag och hälsade på Natha och hennes familj. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad. Jag föddes in i den bästa familjen och jag har haft turen att hitta en lika bra extra familj som jag nästlat mig in hos.
 
Jag har fått skratta en hel del, jag har fått mysa lite och jag har insett att det är drygt två år sedan allting vände och mitt liv gick uppåt och har hållit sig så. Och nu känner jag att jag är helt rätt. Jag har två familjer som jag har så mycket kärlek till.
 
Nej nu är det dags för mig att sova, sen är det tillbaka till jobbet. Och även de känns bra, jag har en roll jag verkligen trivs med där utvecklingsmöjligheter finns. Ett sätt för mig att fortsätta växa som person både på arbetsplatsen och privat. 
 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0