Fredagen 9 Mars.

Just nu sitter jag och kollar över flygresor till Phuket från Köpenhamn (och ibland Malmö), men jag förvånas över att det inte finns några direktflyg och att flygtiden i snitt är 20+ timmar vilket är sjukt. Du mellanlandar på en flygplats i nästan ett dygn innan du åker vidare - nej tack säger jag. Det jag skulle vilja ha är direktflyg eller max 15 timmar maxpris 90000kronor, verkar dock som jag får sträcka lite på alla gränser för annars kommer jag nog inte iväg. 
 
Förutom kollat flygresor har jag inte gjort mycket idag. Jag har haft min "inte-göra-något-speciellt-dag" idag och det har känts skönt. Kollat på TV, varit och handlat med pappa, fått upp en klädställning samt packat ur resväskan och hängt upp lite kläder. Resterande timmar denna dag lär väl spenderas framför datorn, börjat kolla på American Horror Story igen. Den första säsongen är den enda jag sett tidigare och nu ser jag om den för att ge serien en ny chans. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0