Godkväll/Godnatt!

Vid åtta tog jag en tuktuk och mötte upp Mariell och Sebastian. Vi började med en iskaffe på ett ställe, sen gick vi vidare till massage. Jag tog rygg & fotmassage, de var faktiskt betydligt bättre än jag förväntade mig.
 
Efter att vi unnat oss själva med lite massage gick vi till Two Chefs och åt middag. Jag tog spagetti och köttfärssås och för första gången sen jag kom hit har jag ätit upp nästan allt. Jag blir mätt så otroligt fort och även trött på att äta, så de kändes skönt att för en gångsskull lämna en tallrik nästan helt tom, för personalen tror ju ofta att det var något fel på maten fast jag inte tycker det. Bara en mage som blir mätt fort.
 
Nu är jag hemma och ska lägga huvudet på kudden, se på lite serier och sova. Är ganska trött i huvudet idag, efter ännu en dag i solen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0