Lördagen 31 Mars.

Idag hann jag köra iväg och käka frukost och när jag var på väg till Mariell och Sebastian så började regnet vräka ner. Jag satt i receptionen och väntade ut regnet ett bra tag innan solen tittade fram igen. Eftersom klockan närmade sig två när regnet avtog blev det ingen åktur till Buddha som tänkt utan vi stannade kvar och hängde vid deras pool hela eftermiddagen istället. Så de har blivit lite sol, bad och yatzy. 
 
Lite efter klockan 18 lämnade jag dem och åkte och lämnade ifrån mig scootern som jag hyrt fram till idag. För att spara in på mina små kronor och för att jag hade lite tid att ta dö på så gick jag faktiskt hela vägen hem idag. De tar inte lång tid och nu på kvällen var de ganska skönt att vara ute och gå.
 
Lite senare ikväll ska jag möta upp Mariell och Sebastian igen för att käka lite mat tillsammans. 
Imorgon blir det nog att jag kommer ligga på Kata strand hela dagen eftersom det är min sista dag att sola på. Tidigt på måndag åker jag ju till flygplatsen och sen sitter jag på ett plan i all evighet innan jag är hemma igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0