Torsdagen 10 Maj.

Idag var jag ledig eftersom det är en röd dag idag. Det känns lite märkligt att ha dessa dagar lediga och inte arbeta så som det annars varit de senaste åren. Jag tog i alla fall vara på dagen. Tog lite sovmorgon, sen blev det att jag fick lite saker från påse till garderob och efter de tog jag bilen och körde hem till mamma och pappa där jag spenderat dagen. 
 
Hann tvätta och dammsuga bilen. Njuta lite i solen. Var även iväg och handlade lite inför middagen som jag också blev bjuden på. Så härligt att ha dom så nära att det fungerar med ett besök på bara några timmar. 
 
 
Jag kom hem för en timme sen ungefär och sen dess har jag packat väskan inför imorgon. Lika bra att få allting klart redan ikväll för då är de bara att komma hit och hämta väskan efter jobbet och sen köra direkt till föräldrarna igen, för att sen dra vidare på fest. Jag hoppas på fint väder därför tänker jag också klä mig efter det. Klänning it is. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0