Måndagen 22 Oktober.

I fredags efter jobbet körde jag hem och gjorde lite ordning i köket och vattnade mina blommor. Därefter tog jag väskan och körde till lillebror och hans sambo. Hela helgen har spenderats hos dom då jag varit både hus och djurvakt. Passade även på att hälsa på föräldrarna och bli bjuden på middag.
 
Igår var nästan hela familjen samlad och käkade middag tillsammans. Lilla Dahlia blir större och de är så härligt att se hur en sån liten person kan få hela sin omgivning att smälta.
 
Efter middagen hos föräldrarna körde jag tillbaka till lillebror. Dem kom hem en stund senare och bjöd på lite kaffe innan jag lämnade och körde hem och avslutade helgen med lite tv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0