Tisdagen 16 Oktober.

Okej så idag ringde jag Riksbyggen för att kontrollera när som startar elementen i mitt boende. Det är på riktigt kallt. Jag fryser lätt och jag sover nästan med tända ljus för att inte frysa (med det menar jag ljusen tända in i de sista). Jag har ett duntäcke och sover på en filt. Utanför täcket är det kallt och jag fryser, samtidigt är de varmt och skönt under täcket. Men man ska inte behöva begrava sig i en filt för att vistas inomhus. Killen på kundservice kunde inte svara på min fråga men erbjöd att lägga ett ärende om jag tyckte de var för kallt. Jag hade inte problem med värmen i min lägenhet i Sundsvall, där var de svalt på sommaren och varmt på vintern. Saknar de lite. Både lägenheten och människorna, så de är kul att jag snart ska åka upp och hälsa på.
 
Arbetspasset idag har varit helt okej. Jag har nog haft lite ärende som jag fått kämpa med, men överlag har det varit bra. Dessutom fick jag en liten boost och jag behöver sluta vara så typsik svensk. Jag måste kunna se mitt egna värde. Våga tro på mig själv och se vad jag kan och gör bra. Så nu kör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0