Tisdagen 2 Oktober.

Ännu en arbetsdag är förbi och det går bra. Efter jobbet körde jag hem och fixade med tvätten som hängde på tork, lagade mat och sen har jag pillat lite med att få saker på plats i min klädkammare. Lite musik har jag också spelat på okej hög nivå. Fick lust att dansa och dricka bubbel, men jag höll mig till några enkla danssteg. Även haft lite hemmaspa med ansiktsmask, man behöver stanna upp och ta hand om sig själv ibland. 
 
Nu sitter jag under filten i soffan och roar mig med lyxfällan i väntan på Hollywood fruarna. När jag ser på lyxfällan blir jag ännu mer glad över att jag är sparsam och så länge jag bara har mig själv att tänka på har jag inga problem att både hålla i pengarna och roa mig. Jag kan vara lite dumsnål ibland, men jag tror att det i slutändan är en bra sak. 
 
Innan veckan är slut är tanken att jag ska ha fått lite mer ordning i lägenheten, att få upp två hyllor i vardagsrummet, ändra lite i sovrummet och kanske besöka Väla för att se om det finns några nya snygga stövlar eller andra skor på plats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0