Torsdagen 18 Oktober.

Idag har varit en ganska jobbig dag. Det började egentligen redan igår. Hade ont i huvudet på vägen hem från jobbet. Åt mat och fikade framför avsnitt av Wahlgrens värld sen damp jag ner i sängen och somnade. Tror inte ens klockan var nio innan jag somnade. 
 
Idag vaknade jag upp med sprängande huvudvärk som höll mig sällskap mellan hela dagen. Så det har varit ganska jobbigt att koncentrera sig och göra ett effektivt jobb, men jag har kämpat på. 
 
Lagom till att vi slutade för dagen släppte huvudvärken. Så jag körde hem. Värmde en matlåda, åt lite fika och sen bytte jag om till träningskläder och körde 6km på crosstrainern. 9e maj 2016 är sist jag gjorde milen på crosstrainern, tror att jag kommer dit snart igen. Enda som behövs är viljan att hålla igång varje vecka. 
 
 
Så förutom en helvetets dag på jobbet och ett svettigt pass på crosstrainern så verkar även elementen få lite värme i sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0