Tisdagen 5 Februari.

Så länge jag fortfarande lär mig och har chans att utvecklas kommer jag vara nöjd med mitt arbete. Så fort jag känner att det inte längre ger mig något kommer jag ge mig iväg på andra äventyr. 
 
Inatt fick jag inte många timmars sömn. Kändes som jag mest rullade runt och letade efter en skön plats att sova på. Vaknade hela tiden. Så när jag väl vaknade i morse var jag så trött, kände längtan efter att få lägga mig igen. Kom till jobbet och har inte alls på humör, fast lite skratt fick jag ändå.
 
Efter jobbet slog jag igång TVn och bytte om till träningskläder. Målet jag satt för idag vad 5km, det kändes okej med tanke på att jag hellre gått och lagt mig. Första kilometern körde jag i högt tempo, kände hur det drog ihop i låren och det måste vara en bra känsla. Att det liksom händer något. Så svetten rann när jag gick av fast det "bara" var halva avståndet mot vad jag brukar. Efter crosstrainer passet körde jag lite hemma övningar som jag provade för att kanske få igång en bättre träning hemma. Planen är att kolla lite redskap nästa gång jag besöker Ullared (vilket kanske blir till helgen).
 
Så duschat, lagat mat, diskat och ätit. Nu är jag redo att göra kväll och ligger redan i sängen. Hoppas på mer sömn inatt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0