Onsdagen 30 Januari.

Okej så jag skulle vilja säga att jag kommit igång med träningen, vilket jag nog aldrig trodde att jag skulle. Jag gjorde mitt första träningspass den 15/1 och sen dess har jag gjort total 7. Stolt!
 
 
Och jag tycker fortfarande inte att det är kul och jag känner fortfarande inte att jag "vill" träna. Snarare känns det som att jag känner ett behov av att bevisa för mig själv att jag kan oavsett , kallas det självdisciplin? 
 
Så förutom träna så jobbar jag. Dagarna smälter in i varandra och jag har inte mycket ork över till annat. Som jag längtar efter sol och ljusare tider, med det kommer också gratis energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0